Functiebeschrijving Zorgondersteuner / Administratief medewerker

De zorgondersteuner verricht administratieve en secretariële werkzaamheden ter ondersteuning van de zorgbemiddelaars. Je ondersteunt het bemiddelingsproces van A tot Z. Je bent verantwoordelijk voor de facturatie van de declaraties. Ook archiveer je en maak je facturen klaar voor verzending. Verder ben je o.a. verantwoordelijk voor het aannemen van de telefoon, ontvangst van bezoekers, het verdelen van de post, voorraadbeheer, het voorbereiden van vergaderingen, ondersteuning bij werving- en selectie en notuleren. Je bent deel van een klein, flexibel team.

Functie-eisen:

  • MBO werk- en denkniveau en minimaal 1 à 2 jaar werkervaring
  • Kennis en ervaring met Word, Excel, Outlook en het vermogen om nieuwe systemen snel eigen te maken
  • Uitstekende contactuele eigenschappen
  • Klantgericht
  • Commercieel ingesteld
  • Werkt zorgvuldig en procedureel
  • Flexibel en stressbestendig
  • Zelfstandig en pro-actief
  • Affiniteit met de zorgbranche
  • Representatief
  • Financieel inzicht

De salariëring en arbeidsvoorwaarden zijn conform de CAO VVT.

LinkedIn